DR GLOW SKINCARE BEAUTY

DR GLOW SKINCARE BEAUTY

Kelebihan Tathion Tab yg mungkin anda tak tahu..




Assalamualaikum,

Ok hari ni saya nak bercerita sedikit mengenai tathion tab ni..saya pasti ramai juga yang tak tahu kan..apa benda la ni..Ok nak tau lebih lanjut boleh baca kat sini..entry ni nak cerita tentang kelebihan Tathion Tab ni..selain mencantikkan, menggebukan dan mencerahkan kulit, ia juga berfungsi sebagai anti oksidant yang terbaik, selain dapat menstabilkan kitaran haid juga mengatasi masalah keintiman anda, buat yang sudah berkahwin In Shaa Allah.

Sebelum ni ramai customer yang beri testimoni serta rakan yang bercerita tentang kebaikan Tathion Tab ni. Diaorang ni bukan la makan sebulan je tau, malah berterusan sampai bertahun-tahun pun ada. Ada sorang akak ni cerita kalau sebelum ni period dia tak datang selama beberapa bulan, pastu hormon jadi tak balance, tapi bila amalkan makan tathion tab, Alhamdulillah kitaran haid menjadi kembali normal, dari mula beli sebotol je Tathion Tab 60 biji, terus order ambil yang besar sekali 500 biji botol besar, sekarang ni dah nak masuk 2nd botol besar..:)

Selain itu, Tathion tab ni juga boleh melembapkan muka, memberi warna sekata pada kulit, mengurangkan jerawat, jeragat dan parut, mengilatkan kuku, mengurangkan rekahan pada tumit kaki, tapak kaki dan tangan tidak kasar, melembutkan dan mengurangkan rambut gugur..ha banyak kan kelebihannya..Ala untuk lelaki cam ner pulak? Eh lelaki boleh makan tau..yang bagusnya boleh menambahkan sperma..ha kan elok tu?

Soalan Cepumas: Kak kalau makan sebotol je boleh tak nampak kesan? Erm dik kalau setakat sebotol, susah juga nak cakap sebab ianya bergantung kepada tahap penerimaan sistem badan masing2. It depends on the individual it self. Ada yang baru ambil 2 minggu, dah nampak perubahan. Ada pula yang dah makan sebulan, tapi tak ada apa2 kesan. Dik kalau setakat ambil sebulan je dan mengharapkan perubahan drastik, susah la kan. Ada yang makan sampai 3 botol baru nampak kesannya. Jadi yang penting kena istiqamah, konsisten dan tidak mudah berputus asa so makanlah berterusan, tak bahaya pun tathion tab ni In Shaa Allah.

Contoh ambik macam akak ni, makan dah habis sebotol pada mulanya yang akak perasan jerawat muka mula berkurangan, kulit pun rasa licin je, pastu akak makan sekali dengan Beautskin Essence (BE) , warna kulit badan pula yang nampak perubahan dan mula cerah, Alhamdulillah:) pori-pori kat muka ni pun dah mengecil, walaupun belum cerah sepenuhnya, akak puas hati jerawat pun dah mula malu2 nak singgah kat muka ni. Jadi pesanan saya, biarlah slow perubahan yang kita nak tu, bukanlah drastik terus nak putih, mau nye terkejut sistem badan kita nanti, tak elok untuk badan tau.

Satu lagi soalan: Boleh makan 4 biji sehari tak? Ha maksimum 4 biji sahaja tau. Ok untuk permulaan 2 minggu yang pertama, ambil 2 biji dahulu, 1 biji lepas breakfast, dan sebiji lagi selepas makan malam. Lepas dua minggu selepas sistem badan dah stabil, boleh ambil 3 biji sehari. Jangan lupa minum air kosong banyak tau untuk mendapatkan tindak balas yang cepat. Sebenarnya 2 biji atau 3 biji pun dah cukup ya..

Ok bulan ni saya buat offer untuk 3 botol Tathion Tab..boleh tengok kat sini..So sesiapa yang nak cuba, boleh ambil pakej ni dah jimat kan..In Shaa Allah dalam masa selepas 3 bulan ada kesannya untuk anda yang mengambilnya secara konsisten dan berterusan..Kalau boleh sharelah dengan saya nanti testimoni anda ya..:)
 

TABITA Beauty Store Copyright © 2013 Cosmetic Girl Designed by TABITA Beauty Store | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada