DR GLOW SKINCARE BEAUTY

DR GLOW SKINCARE BEAUTY

Pure Marine Collagen GRED AAA harga baru!!



GRED AAA: RM30.00 (100 GM 1 paket)
                     RM55.00 (200 GM 2 paket) 

GRED AA: RM25.00 (100 GM 1 Paket)
                  RM45.00 (200 GM 2 Paket)



Ok nak update sikit ye mengenai Pure Marine Collagen Gred AAA  yg saya jual sekarang ni. Harga dah berubah ye lebih murah tetapi berkualiti tinggi. So kepada sesiapa yang nak hasil lebih cepat nak putih melepak dan gebu macam Adira AF tu boleh guna PMC GRED AAA ni..In Shaa Allah boleh nampak kesannya. Tapi seperti biasa ianya bergantung kepada penerimaan sistem dalaman badan kita juga ya. Senang cerita, warna purple lebih kepada perubatan manakala warna Emas pula lebih kepada kecantikan.

Mengapa perlu pilih Gred AAA (No. 1)?

1) Kandungan collagen yang lebih tinggi.
2) Kadar penggunaan/ consumption yang lebih lama. 100 gram boleh consume sehingga/lebih dari 2 bulan. 
3) Hanya gred AA dan gred C yang banyak dijual dipasaran Malaysia pada masa ini.

Secara ringkasnya:


 


1) Pure Marine Collagen Warna EMAS/PUTIH GRED AAA

  • Terbaik untuk di gunakan sebagai masker dan juga sebagai makanan untuk kecantikan dalaman. Kalau anda semua ada menonton Nona siaran Mei 2012 mereka menggunakan PMC GRED AAA Warna Emas. Kesannya sangat cepat kepada kulit kita..wow best kan?
  • If nak cantik gebu, skin lembut halus, anda di sarankan guna PMC Emas GRED AAA ni. 




2) Pure Marine Collagen Warna UNGU GRED AAA

  • Khasiat nya adalah setanding dengan alga spirulina dan cendawan Ganoderma, juga memiliki khasiat seperti sayuran bayam, kubis, terung, anggur. Pendek kata warna ungu ni lebih kepada penjagaan kesihatan dalaman ya.
  •  Memiliki kandungan vitamin dan zat galian yang lebih tinggi daripada sayur-sayuran berarna hijau dan putih.
  • .Memiliki kuasa anti penuaan dan antioksida tertinggi daripada semua jenis sayuran berwarna ungu yang lain.
 Bagaimana? Dah tahu nak pilih yang mana satu? Ok kalau nak kulit cantik mulus dan gebu dan cepat kesannya pada skin kita boleh pilih warna emas. Kalau nak anti penuaan, untuk perubatan dan kesihatan dalaman, boleh pilih warna ungu.

Cara nak masak:
  1. Basuh kolagen bersih bersih buang air 4-5 kali sambil ramas-ramas buang hablur garam tuh
  2. Rendam dalam air mineral/air tapis dalam 6 jam /sampai kembang setaman
  3. Basuh lagi 3-4 kali sampai hilang bau garam
  4. Rebus dalam periuk bersih dengan 2.5 liter air
  5. Masuk dalam bekas dan sejukkan dalam peti ais
  6. Makan 2 kali sehari pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur
  7. Ambil 2 sudu setiap 1 hidangan
  8. Tuang sunquick/ribena atau apa sahaja pes minuman kegemaran anda  
 
 *Perhatian untuk mengurangkan bau semasa memasak.. disarankam sebelum masak cuci dengan asam jawa dan semasa masak campurkan daun pandan.

Amaran:
Jangan ambil kolagen bersama sama teh /kopi/air berkarbonat selama tiga jam kalau tak sia-sia je makan takder kesan.. Bagi mencepatkan serapan dalam badan kolagen dan vit C so kena sangat lah kalau makan dengan oren atau tablet vit C masing-masing..kalau nak beli Vitamin C boleh tengok kat sini..


 

TABITA Beauty Store Copyright © 2013 Cosmetic Girl Designed by TABITA Beauty Store | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada