DR GLOW SKINCARE BEAUTY

DR GLOW SKINCARE BEAUTY

Rawat Jerawat dengan SNE Kapsul



Assalamualaikum,

Seperti yang pernah akak bagitau sebelum ni, apa2 sahaja penyakit yang kita hadapi mestilah kita dahulukan makan SNE KAPSUL (KAPSUL KESIHATAN DAN KECANTIKAN) yang turut di kenali sebagai Kapsul Ibu Penawar Segala Penyakit In Shaa Allah.

CARA MAKAN :-
Ambil 2 biji sebelum sarapan dan 2 biji sebelum tidur.  2 X Sehari.

 Ok kalau bila makan tiba-tiba ada gejala seperti gatal2 muka dan badan, tumbuh ruam di badan ke atau pening2 bermakna berlaku tindak balas untuk penyembuhan. Ok kalau berlaku tindak balas ini:
Ambil 3 kali sehari, iaitu 2 biji sebelum sarapan, 2 biji sebelum makan malam dan 2 biji lagi sebelum tidur, pastikan perut kosong dan minum air putih banyak-banyak untuk membuang toksin dalam badan.

Kalau masih rasa sakit, tambah jumlah kapsulnya sehingga rasa sakit beransur lega dan mulai sembuh. Teruskan makan SNE sehingga betul-betul sihat. Tempoh masa penyembuhan lebih kurang 2-5 bulan, bergantung kepada penyakit yang kita hadapi. Dah sihat boleh maintain makan 1 atau 2 biji pagi dan 1 atau 2 biji malam.



Satu lagi yang bagusnya SNE ni kita boleh sapu kat muka untuk hilangkan jerawat. Bagus kan! Biasalakan masa muda remaja jerawat naik kat muka, maknanya baru nak masuk alam remaja, tapi kalau dah terlalu banyak dan kronik, kenalah cepat2 rawat ya..


Jerawat yang biasa kita tengok ialah jerawat yang berbonjol kecil berwarna pink atau kemerahan. Terjadi kerana pori pori tersumbat dan jangkitan bakteria. Bakteria in biasa terdapat di permukaan kulit, boleh juga keadaan sekeliling, udara, salah guna make up, jari tangan yang tak bersih, talipon, tekanan, hormon dan udara lembab mempunyai kemungkinan besar jangkitan jerawat, kerana menyebabkan sebum terlalu mengaktifkan minyak yang merupakan tempat berkembang biaknya bakteria.

Jerawat yg disebabkan oleh hormon biasanya muncul di sekitar rahang dan dagu, menurut pakar kulit. Hadirnya jerawat juga memberi amaran bahawa banyak nya toksik berbentuk lemak di dalam badan kita.


Satu-satunya produk berbentuk kapsul yang boleh di makan dan juga di sapu lihat gambar kat bawah ni hanya Sapu dengan SNE Kapsul...


Ok tengok ni muka bermasalah jerawat.

 
Kemudian ambil sebiji kapsul SNE dan sapukan pada muka yang ada jerawat seperti gambar di atas


 Selepas enam jam memakai SNE kapsul, jerawat sudah nampak pudar sedikit.

Ha tengok ni selepas 6 hari, jerawat dan kesan parut dah mula berkurangan. Tu baru enam hari, kalau sebulan, dua bulan? Mesti kulit muka dah kembali pulih dan tiada jerawat lagi. 

Erm apa nak tunggu lagi, pakai je SNE ni dah tak yah nak beli ubat hilang jerawat la, losyen jerawat la..ni makan dan sapu sekali kat muka, kalau kat kulit badan ada eczema ke, kulit melecur ke, pun boleh sapu jugak dengan SNE ni. All In One!!
 

TABITA Beauty Store Copyright © 2013 Cosmetic Girl Designed by TABITA Beauty Store | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada